Nicole & Poul in Jordanië

Het is bijna zover!

Hallo en welkom oponze reislog!

Op 16 oktober vertrekken we naar Brussel om de dag ernavia Madrid,naar Buenos Aires te vliegen. In Buenos Aires verblijvenwe 4 nachtenin de wijk Palermo om vervolgens door te vliegen naar Ushuaia, Vuurland. De meest zuidelijke stad ter wereld!.

Na een verblijf van 3 nachten in dit koude oord gaan we vervolgens over land naar El Calafate. Waarschijnlijk met busverbindingen. Ons tentje gaat mee dus we hopen onderweg op mooie bijzonderekampeerplekken uit te komen.

29 oktober vliegen wevan El Calafate naar Bariloche om vervolgens over land de reis voort te zettennaar Mendoza, de wijnstreek van Argentinie.

Vanuit Mendoza gaanwe de grens over naarSantiago de Chili in Chili om daar tot slot nog drie nachten door te brengen en6 november weer richtingBrusselte vliegen.

Leuk dat je metons meereist!

Groetjes,

Nicole en Poul

Noor

Wat heerlijk klinkt jullie trip! Geniet ervan!
Ik vlieg de 12de naar KL om 3 mnd azie te bekijken.
tot in het nieuwe jaar xx

Wim en Nel Dekker

Veel plezier met jullie voorbereidingen. Het lijkt ons een prachtige reis. Weer eens iets anders. Al is kamperen op het o zo mooie Walcheren ook geweldig!

Alie

Hallo Luitjes,
Net een bericht gehad van jou pa en ma Poul dat je er weer eens op uit trekt.
Heel leuk, en ik hoop dan ook alles deze keer ook weer een beetje te volgen.
Alleen deze keer geen boek hoor.
Groetjes en een goede reis allebei.

Ivo

He Nicole en Poul,

Leuk om op deze manier julie reis te volgen. Ik ben benieuwd naar de verslagen, maar uiteraard wensen Bart en ik jullie een hele leuke, mooie reis toe.
Geniet er van, met volle teugen!

Liefs Ivo (en Bart)

Clara

Hoi Poul en Nicole,

Leuk leuk leuk, dan kunnen we hier in Nederland een beetje met jullie meereizen! Ben heel benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken.

Groetjes van Clara

Roel en Lia

Poul en Nicole,

Hele fijne vakantie, wij zijn zeer benieuwd naar jullie reisverslag. Geniet ervan.

Groeten Roel en Lia

Tim

Tijdens Pouls vorige reis (ruim 6jaar geleden), keek ik bijna elke dag op zijn site(poulopreis.nl?). Zijn verhalen waren erg leuk om te lezen, maar aangezien jullie nu met z'n 2 gaan. Verwacht ik natuurlijk wel 2x zoveel toffe, leuke, grappige, ontroerde en schitterende verhalen. Geniet ervan!

Tot Muse!

Groetem Tim
Ga jullie natuurlijk ook wel missen:(

Joost Jonker

Een hele mooie vakantie gewenst. Ik ben niet alleen benieuwd naar de verhalen, maar ook de foto's! (Vorige keer waren die erg interessant).

Enne, wees op tijd terug voor Muse!

Groetjes, Joost