Nicole & Poul in Jordanië

We gaan!!!

Het was nog spannend tot op het eind, wel óf niet vertrekken vandaag.

Gister lag Nicole nog op bed met hoge koorts, één hoopje ellende. Een bezoek aan de huisarts kon haar ook niet echt opfleuren. 'Je hebt een virale infectie, daar zijn geen medicijnen voor te krijgen, je lichaam zal het zelf moeten herstellen, kan zo'n 10á 14 dagen duren'. Alles zit verstopt, van neus tot aan de trommelvliezen, de druk die normaal gevoeld wordt tijdens het dalen van het vliegtuig is nu al continu voelbaar.

Dat kwam even hard aan. Gisteravond zag het er dan ook naar uit dat de hele reis niet door zou kunnen gaan, echter kwam Poul vannacht met dé noodgreep!... 'wappers' volgens een recept van zn moeder. Katoenen doeken, gedompeld in azijn en koud water en die omkuiten en voeten knopen. Ja en dan proberen te slapen. Rillend van de kou, de wappers na 4 uur afgedaan en ongelofelijk maar waar, de koorts is vandaag weg.

Zojuist de twee rugzakken ingepakt en na zometeen een hapjeeten rijden we richting Brussel. Daar hebben we al een overnachting geboekt. Als morgen om 5u de wekker gaat weten we pas definitief of Nicole fit genoeg is om te gaan vliegen. Dus duim met ons mee!!

We hopen zooooooo dat we morgen niet in de auto naar Utrecht zitten, maar in het vliegtuig naar Bueanos Aires.... nog even geduld en we zullen het weten, maar vooralsnog hebben we er goede hoop op!

liefs Nicole en Poul

Paul D.

Ik duim voor je nicole!!! Beterschap!!!! en alvast heel veel plezier

Tim

Verdomme, ik wil jullie echt voorlopig niet zien! Claar en ik duimen voor jullie

Wim en Nel Dekker

We hopen voor jullie dat jullie kunnen vertrekken

Esther

Heej Nicole en Poul,

hopelijk komt jullie volgende bericht uit Buenos Aires!!
We duimen voor jullie, echt erg dat je zo ziek bent. Tja, Poul bewijst dat er goede dingen uit Zeeland komen dus hopelijk heeft grootmoeders recept geholpen en is Nicole helemaal fit om een fantastische reis te maken.
Heel veel plezier en succes in het vliegtuig! Hopelijk ben je er snel van je koorts af. Toi, toi, toi!!!!

Veel liefs, Esther

Jan en Hetty

Na de nachtmerries van afgelopen week hopen we dat het ergste achter de rug is. Rust nog even uit van de lange vliegreis en de verschrikkelijke reis naar brussel en ga dan de rest van de vakantie genieten. We duimen voor jullie.
Veel liefs pap en mam.

Pluis

Werkt toch hè, die grootmoeders recepten.

Ik ben er ook altijd een groot voorstander van!

Veel plezier en ik hoop dat jullie een hele leuke tijd krijgen!

Greet de Wolf.

Hoi Poul en Nicole,
Zojuist je vader aan de telefoon gehad, Poul. Ik hoorde dat jullie zijn vertrokken.Alle goeds toegewenst en via de weblog blijf ik op de hoogte!
Groet,
Greet de Wolf.

Anne en Paul

Lieve Nicole en Poul,
Fijn te horen dat de bestemming is bereikt en jullie eindelijk onder de zon liggen. Hopelijk maken de zonnestralen je snel beter! We denken dat jullie je portie meer dan gehad hebben en alleen maar gaan genieten van welverdiende rust en de schitterende omgeving. Que tengas buen viaje!

Ivo en Bart

Eindelijk goed nieuws: de bagage is terecht! Hopenlijk voel jij je, Nicole, snel weer beter. Hoeveel ellende kun je hebben op 3 dagen tijd. Maar vanaf nu: geniet er van, probeer de ellende te vergeten. Wij zullen jullie verhalen hier blijven volgen.

Ad en hanna

Lieve Poul en Nicole
Fijn dat we bericht kregen, dat jullie in Buenos Aires zijn.We hopen dat het nu snel beter zal gaan met Nicole en dat jullie er van kunnen genieten !
Hoeveel tijdsverschil is er? Doe het nog even rustig aan. liefs pa en ma